AEROBIC

AEROBIC - ruch, muzyka i pozytywna energia

Ruch jest lekiem na wszystko - poprawia kondycję organizmu, przyspiesza przemianę materii, pozwala również odreagować stres, a dzięki uwalnianym podczas wysiłku fizycznego hormonom szczęścia wpływa na poprawę nastroju i pomaga zapomnieć o kłopotach dnia codziennego.

W naszym klubie NEW ATLANTIS FITNESS posiadamy szeroki wybór zajęć aerobiku, prowadzonych przez wyszkolonych i doświadczonych instruktorów, którzy każdego klubowicza zarażą swoją pozytywną energią. Posiadamy najnowszy sprzęt taki jak hantle, sztangi, piłki, stepy, rollery, które urozmaicą zajęcia, a także zwiększą ich intensywność.

PŁASKI BRZUCH/ZDROWY KRĘGOSŁUP

ABT

ZDROWY KRĘGOSŁUP/
STRETCHING

Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
9:00  ABT
MONIKA W.
 ANTYCELLULIT
ASIA
 JOGA
WZMOCNIENIE
ROBERT
 ABT
ANIA
   FAT BURNER
ASIA
 
10:00  

 FIT 50+
ROBERT

   FIT 50+
ANIA

FIT 50+
ANIA/ROBERT 

 PŁASKI BRZUCH/STRETCHING
ASIA
 ANTYCELLULIT
MONIKA T.
11:00            LATINO *
DAVE
 TBC
MONIKA T.
12:00              
13:00              
14:00              
15:00              
16:00              
17:00       TABATA & PŁASKI BRZUCH
KLAUDYNA
    BS
KLAUDYNA
   
17:30  PŁASKI BRZUCH/
ZDROWY KRĘGOSŁUP
KLAUDYNA
       
18:00   ZDROWY KRĘGOSŁUP/
STRETCHING
ANIA

 ABT
MONIKA T 

 JOGA
WZMOCNIENIE

ROBERT 

  PŁASKI BRZUCH
/KSZTAŁTNE POŚLADKI
KLAUDYNA

   
18:30  ABT
KLAUDYNA
   
19:00   BODY WORKOUT
ANIA
 MINI BAND 30'
MONIKA T
  ZUMBA
MONIKA
MOBILITY/STRETCHING
ROBERT  
   
19:30  ZUMBA
90 MINUT
MONIKA
  ZUMBA
90 MINUT
MONIKA
   
20:00  FAT BURNER
ASIA
 ABT
MONIKA W.
 BASIC STEP
ASIA
   
21:00  POWER PUMP
ASIA
 PŁASKI BRZUCH/KSZTAŁTNE POŚLADKI
ASIA 
  IRON MAN
ASIA
PILATES MONIKA W.     POWER PUMP
ASIA
   
   
22:00

 PŁASKI BRZUCH 30' ASIA

           
22:30              

* Zajęcia LATINO odbywają się co 2 tyg. : 20 X, 3 XI, 17 XI, 1 XII, 15 XII, 29 XII


Opis zajęć:

 

BS: zajęcia o średniej intensywności  wzmacniające wszystkie partie ciała, doskonale modelujące całą sylwetkę  z użyciem hantli, piłek itp.

ABT: zajęcia o średniej intensywności, gdzie koncentrują się na wzmacnianiu brzucha, ud i pośladków.

TBC: trening ogólnokondycujny na poziomie średniozaawansowanym. Polega na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Wzmacnia wszystkie grupy mięśniowe, zwiększa kondycję i koordynację.

POWER PUMP: trening wytrzymałościowo-siłowy ze sztangą, odpowiedni również dla mężczyzn.

PŁASKI BRZUCH: intensywne ćwiczenia wzmacniające brzuch, również odpowiednie dla mężczyzn.

ZDROWY KRĘGOSŁUP:zajęcia na piłkach, korygujące sylwetkę, mięśnie odpowiadające za utrzymanie poprawnej postawy. Odpowiednie dla osób po urazach kręgosłupa z bólami pleców, po i w trakcie rehabilitacji.

BASIC STEP zajęcia choreograficzne polegające na rytmicznym wchodzeniu na step. Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych.

FAT ATTACK: trening interwałowy dla każdego o charakterze cardio, który przyspieszy Twój metabolizm i wspomoże spalanie tkanki tłuszczowej jeszcze na kilka godzin po treningu.

FAT BURNER trening wzmacniający wszystkie partie ciała, poprawiający przemianę materii i ułatwiający zgubienie zbędnych kilogramów, skupiając się głównie na brzuchu, udach i pośladkach. Zapewnia szybkie efekty i osiągnięcie upragnionych wymiarów.

BODY WORKOUT: Wszechstronny trening wzmacniający, kształtujący i wysmuklający całe ciało. Polecany dla wszystkich. Podczas treningu wykorzystujemy podstawowe ćwiczenia, które  w trakcie modyfikujemy do trudniejszych poziomem kombinacji , angażując w ten sposób coraz więcej grup miesniowych. Płynne połączenie ćwiczeń z elementami treningu interwałowego angażuje i poprawia również pracę układu krążenia i układuoddechowego. Trening z wykorzystaniem sprzętu (stepy, hantle, piłki, gumy oporowe) - idealny jako następny poziom po zajęciach ABT. 

ZUMBA to połączenie tańca i fitness z wykorzystaniem muzyki latynoamerykańskiej. To szybkie i wolne ruchy wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę w sposób charakterystyczny dla fitness a przy tym ogromna dawka energii i świetna zabawa.

ANTYCELLULIT: trening cardio. Głównym założeniem zajęć jest spalanie tkanki tłuszczowej oparte na podstawowych krokach fitnessowych, złożonych w jedną choreograficzną całość. Trenng zakończony wzmacnianiem pośladków i brzucha. Zajecia o duzej intensywności.

IRON MAN jest to trening kondycyjno-wytrzymałościowy o dużej intensywności.

TABATA - TRENING OBWODOWY: to intensywny trening dla osób, które chcą wzmocnić wszystkie partie mięśniowe i spalić tkankę tłuszczową.Trening polega na wykonywaniu minutowych, intensywnych ćwiczeń na poszczególnych stacjach. Jest to idealna fitnessowa alternatywa dla zajęc typu CROSSFIT.

FIT 50+ ćwiczenia wzmacniające wszystkie partie ciała, prowadzone w spokojniejszym tempie dostosowanym do grupy, wykorzystanie "mocnego centrum" (m. brzucha m. okołokregosłupwe)

Zachęcamy również do odwiedzenia strony www.superstarsi.pl 

STRETCHING: zestaw ćwiczeń, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie mięśni.

PILATES: jest treningiem dobrego samopoczucia. ćwiczenia te mają wpływ na wygląd naszego ciała, to jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki, wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzaja nas w dobry nastrój i poprawiaja wygląd naszego ciała. Fizjoterapeuci okreslają tą metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.

JOGA WZMOCNIENIE: zajęcia mają na celu wzmocnienie i uelastycznienie wszystkich partii ciała poprzez ćwiczenia. Świadomym oddechem uwalniamy nagromadzone napięcie z mięśni, co odblokowuje przepływ energii.Dzięki temu nasz umysł uspakaja się, a ciało staje się sprawniejsze pod względem fizycznym.

MOBILITY: Zajęcia mające na celu zniwelowanie problemów bólowych, zapobieganie kontuzjom, polepszenie mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Mobility to "specyficzna odnowa biologiczna", która przyspiesza reenerację, umożliwia progres w treningu, chroni przed kontuzjami. Akcesoria: rollery, piłki tenisowe, paski do jogi, kostki do jogi.

 

MINI BAND: trening z wykorzystaniem taśm oporowych, dzięki którym w prosty i skuteczny sposób możemy regulować intensywność treningu, a co za tym idzie  jego postęp.  Zestaw specjalnie  dobranych ćwiczeń z wykorzystaniem mini band pozowli wzmocnić i ujędrnić całe ciało. Ze względu na specyfikę i intensywność treningu - zajęcia trwają 30minut i są dobrą alternatywą dla wszystkich zapracowanych osób oraz tych, którzy oczekują szybkich efektów. Dzięki różnym oporom gum, każdy może dostosować trening do swoich możliwości. 

LATINO:Energia, radość, rozkołysane biodra i piękna figura. Oprócz relaksu i poprawy humoru zyskasz szczuplejszą sylwetkę i seksapil. Specjalnie przygotowane choreografie, zawierają elementy salsy, samby, rumby i cha-chy oraz gorące rytmy muzyki latynoskiej, pozwolą poczuć się wyjątkowo. Połączenie gorących rytmów i latynoskiego temperamentu.