AEROBIC

Oferujemy różnorodność zajęć grupowych i ćwiczeń dostosowanych do celu, jaki chcą Państwo osiągnąć, do każdego typu sylwetki oraz wieku.

W przestronnej sali i przy skocznej muzyce profesjonalne instruktorki prowadzą zajęcia łączące elementy tańca z ćwiczeniami wzmacniającymi i rozciągającymi mięśnie, ujędrniającymi skórę, wysmuklającymi sylwetkę i poprawiającymi kondycję. Serdecznie zapraszamy, szczególnie wszystkie Panie!

 

 

Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota  Niedziela 
9:00

 ANTYCELLULIT

KARINA

MAGICBALL

KARINA

TBC

MAGDA 

 FAT BURNER

KARINA

BODY&MIND

MAGDA 

TRENING WZMACNIAJĄCY

MAGDA 

 

10:00

 -

-

 -

 -  

 -

     -

INTERVAL AEROBIC

KARINA

 

17.00

 

      

 

     -

   -

 

     -

 

 -

   -       -

17:30

 

TABATA

KARINA

-

PŁASKI BRZUCH

KARINA  

-

- -
18:00

FAT BURNER

KARINA

SHAPE

KARINA

ZUMBA

KAMILA

STEP&SHAPE

KARINA

ZUMBA

KAMILA

 -  
19:00

 TR.OGÓLNOROZWOJOWY

MAGDA

FAT BURNER

JULIA

FIT BODY&STRECHING 

 MAGDA

PILATES

ASIA

FAT BURNER

 JULIA

 -  
20:00

 

YOGA

DONATA


 

PILATES

ASIA 

 

PUMP

JULIA 

20:15!!!

ZUMBA

   MONIKA 

 

-

 

 -  

Opis zajęć:

TBC: trening ogólnorozwojowy na poziomie średniozaawansowanym.Polega na rzeżbieniu mięśni całego ciała.Wzmacnia wszystkie grupy mięśniowe .Zwieksza kondycję i koordynację.


ZUMBA: zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

ANTYCELLULIT: trening cardio. Głównym założeniem zajęć jest spalanie tkanki tłuszczowej oparte na podstawowych krokach fitnessowych, złożonych w jedną choreograficzną całość. Trening zakończony wzmacnianiem pośladków i brzucha. Zajęcia o dużej intensywności.

FAT BURNER : trening wzmacniający wszystkie partie ciała, poprawiający przemianę materii i ułatwiający zgubienie zbędnych kilogramów,zakończony   wzmacnianiem mięśni  brzucha,ud i pośladków.. Zapewnia szybkie efekty i osiągnięcie upragnionych wymiarów.

JOGA : ćwiczenia wzmacniająco-rozciągające poprawiające elastyczność i gibkość wszystkich grup mięśniowych, pomagające jednocześnie zrelaksować się i wyciszyć.

PŁASKI BRZUCH / STRETCHING : intensywne ćwiczenia wzmacniające brzuch oraz zestaw ćwiczeń, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie mięśni.

PILATES: jest treningiem dobrego samopoczucia.Zajęcia mają na celu wzmocnienie,uelastycznienie i rozciagnięcie wszystkich mięśni bez nadmiernego rozbudowywania i obciążenia kręgosłupa oraz poprawę postawy ,obniżenie stresu  i poprawę zdrowia.Poprzez prawidłowe wykonywanie ćwiczeń można wysmuklić sylwetkę,uzyskać płaski  brzuch i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej.

TRENING METABOLICZNY (TABATA): trening interwałowy o wysokiej intensywności polegający na mieszaniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku.

STEP&SHAPE:połączenie prostych kroków na stepie z ćwiczeniami wzmacnijącymi całe ciało .Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania ,także dla początkujących .Pozwalają zapoznać się z techniką ćwiczeń na stepie ,podstawowymi krokami choreograficznymi oraz ukształtować i wzmocnić mięśnie

INTERVAL AEROBIC:najlepszy rodzaj ćwiczeń dla osób ,które chcą w maksymalnie krótkim czasie spalić tkankę tłuszczową,polega na zmiennej intensywności ćwiczeń,krótkie okresy intensywnego wysiłku przeplatają się z dłuższymi okresami umiarkowanego wysiłku