AEROBIC

Oferujemy różnorodność zajęć grupowych i ćwiczeń dostosowanych do celu, jaki chcą Państwo osiągnąć, do każdego typu sylwetki oraz wieku.

W przestronnej sali i przy skocznej muzyce profesjonalne instruktorki prowadzą zajęcia łączące elementy tańca z ćwiczeniami wzmacniającymi i rozciągającymi mięśnie, ujędrniającymi skórę, wysmuklającymi sylwetkę i poprawiającymi kondycję. Serdecznie zapraszamy, szczególnie wszystkie Panie!

 

 

  Godzina   Poniedziałek   Wtorek      Środa       Czwartek       Piątek      Sobota    Niedziela

   8:00

 

 

    

 

 

   

   9:00

 Antycellulit

     Karina

 Brazylijskie pośladki

    Karina

 Pump

Karina

 Fat burner

    Karina

 Step&shape

Karina

 TBC

           ASIA

 

 

 

   10:00

 

           

Interval training  

Karina

   17:30

 

   Tabata 

   Karina

 

 Płaski brzuch 

    Karina

     
   18:00

  Fat burner

     Karina

   Shape

   Karina

      ZUMBA

MONIKA 

 Step&shape

Karina

 ZUMBA 

Agnieszka

   
   19:00

      TBC

    Karina

    Fat burner

   Karina

      PUMP

     Karina

 

 Fat burner

Asia

   
   20:00

    YOGA

    Donata

   ZUMBA

 Agnieszka

         
         

     

 

 

     

Opis zajęć:

TBC: trening ogólnorozwojowy na poziomie średniozaawansowanym.Polega na rzeżbieniu mięśni całego ciała.Wzmacnia wszystkie grupy mięśniowe .Zwieksza kondycję i koordynację.


ZUMBA: zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

ANTYCELLULIT: trening cardio. Głównym założeniem zajęć jest spalanie tkanki tłuszczowej oparte na podstawowych krokach fitnessowych, złożonych w jedną choreograficzną całość. Trening zakończony wzmacnianiem pośladków i brzucha. Zajęcia o dużej intensywności.

FAT BURNER : trening wzmacniający wszystkie partie ciała, poprawiający przemianę materii i ułatwiający zgubienie zbędnych kilogramów,zakończony   wzmacnianiem mięśni  brzucha,ud i pośladków.. Zapewnia szybkie efekty i osiągnięcie upragnionych wymiarów.

JOGA : ćwiczenia wzmacniająco-rozciągające poprawiające elastyczność i gibkość wszystkich grup mięśniowych, pomagające jednocześnie zrelaksować się i wyciszyć.

PŁASKI BRZUCH / STRETCHING : intensywne ćwiczenia wzmacniające brzuch oraz zestaw ćwiczeń, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie mięśni.

PILATES: jest treningiem dobrego samopoczucia.Zajęcia mają na celu wzmocnienie,uelastycznienie i rozciagnięcie wszystkich mięśni bez nadmiernego rozbudowywania i obciążenia kręgosłupa oraz poprawę postawy ,obniżenie stresu  i poprawę zdrowia.Poprzez prawidłowe wykonywanie ćwiczeń można wysmuklić sylwetkę,uzyskać płaski  brzuch i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej.

TRENING METABOLICZNY (TABATA): trening interwałowy o wysokiej intensywności polegający na mieszaniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku.

STEP&SHAPE:połączenie prostych kroków na stepie z ćwiczeniami wzmacnijącymi całe ciało .Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania ,także dla początkujących .Pozwalają zapoznać się z techniką ćwiczeń na stepie ,podstawowymi krokami choreograficznymi oraz ukształtować i wzmocnić mięśnie

INTERVAL AEROBIC:najlepszy rodzaj ćwiczeń dla osób ,które chcą w maksymalnie krótkim czasie spalić tkankę tłuszczową,polega na zmiennej intensywności ćwiczeń,krótkie okresy intensywnego wysiłku przeplatają się z dłuższymi okresami umiarkowanego wysiłku