AEROBIC

Oferujemy różnorodność zajęć grupowych i ćwiczeń dostosowanych do celu, jaki chcą Państwo osiągnąć, do każdego typu sylwetki oraz wieku.

W przestronnej sali i przy skocznej muzyce profesjonalne instruktorki prowadzą zajęcia łączące elementy tańca z ćwiczeniami wzmacniającymi i rozciągającymi mięśnie, ujędrniającymi skórę, wysmuklającymi sylwetkę i poprawiającymi kondycję. Serdecznie zapraszamy, szczególnie wszystkie Panie!

 

 

Godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota  Niedziela 
9:00

 ANTYCELLULIT

KARINA

MAGICBALL

KARINA

SIŁOWNIA 

MAGDA 

 FAT BURNER

KARINA

SIŁOWNIA

MAGDA 

TRENING WZMACNIAJĄCY

MAGDA 

 

10:00

 -

-

 -

 -  

 -

     -

INTERVAL AEROBIC

KARINA

 

17.00

 

      

 

     -

   -

 

     -

 

 -

   -       -

17:30

 

TABATA

KARINA

-

PŁASKI BRZUCH

KARINA  

-

- -
18:00

FAT BURNER

KARINA

SHAPE

KARINA

ZUMBA

KAMILA

STEP&SHAPE

KARINA

ZUMBA

KAMILA

 -  
19:00

 TR.OGÓLNOROZWOJOWY

MAGDA

FAT BURNER

JULIA

PERFECT BODY

 JULIA

PILATES

MAJA

FAT BURNER

 JULIA

 -  
20:00

 

YOGA

DONATA


 

PILATES

MAJA 

 

 TRENING WZMACNIAJĄCY

JULIA

ZUMBA

   MONIKA 

 

-

 

 -  

Opis zajęć:

TBC: trening ogólnorozwojowy na poziomie średniozaawansowanym.Polega na rzeżbieniu mięśni całego ciała.Wzmacnia wszystkie grupy mięśniowe .Zwieksza kondycję i koordynację.


ZUMBA: zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku. Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych.

ANTYCELLULIT: trening cardio. Głównym założeniem zajęć jest spalanie tkanki tłuszczowej oparte na podstawowych krokach fitnessowych, złożonych w jedną choreograficzną całość. Trening zakończony wzmacnianiem pośladków i brzucha. Zajęcia o dużej intensywności.

FAT BURNER : trening wzmacniający wszystkie partie ciała, poprawiający przemianę materii i ułatwiający zgubienie zbędnych kilogramów,zakończony   wzmacnianiem mięśni  brzucha,ud i pośladków.. Zapewnia szybkie efekty i osiągnięcie upragnionych wymiarów.

JOGA : ćwiczenia wzmacniająco-rozciągające poprawiające elastyczność i gibkość wszystkich grup mięśniowych, pomagające jednocześnie zrelaksować się i wyciszyć.

PŁASKI BRZUCH / STRETCHING : intensywne ćwiczenia wzmacniające brzuch oraz zestaw ćwiczeń, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie mięśni.

PUMP & TONE : Zajęcia z użyciem sztang fitness. Idealny trening zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, ponieważ każdy dobiera sobie obciążenie do swoich możliwości. Cwiczenia wykonywane są ze sztangą, przy specjalnie skomponowanej muzyce, zapewniające poprawę kondycji, wzmocnieniei wyrzeźbienie mięśni, bez ich rozrostu oraz spalenie podskórnej tkanki tłuszczowej, efekt spalania utrzymuje się do 12 godzin po zakończeniu treningu. Trening dla każdego, bez względu na wiek i płeć. Trening pozwala rzeźbić mięśnie, których tak naprawdę nie mamy szans wzmacniać na innych zajęciach.Intensywnie pracują górne partie mięśniowe, ale również uda, pośladki i brzuch.

PILATES: jest treningiem dobrego samopoczucia.Zajęcia mają na celu wzmocnienie,uelastycznienie i rozciagnięcie wszystkich mięśni bez nadmiernego rozbudowywania i obciążenia kręgosłupa oraz poprawę postawy ,obniżenie stresu  i poprawę zdrowia.Poprzez prawidłowe wykonywanie ćwiczeń można wysmuklić sylwetkę,uzyskać płaski  brzuch i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej.

TRENING OBWODOWY:zestaw kliku prostych ćwiczeń na wszystkie partie mięśniowe ułożone w obwód,idealny dla tych którzy zaczynają swoją przygodę z fitnessem

TRENING METABOLICZNY: trening interwałowy o wysokiej intensywności polegający na mieszaniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku.

STEP&SHAPE:połączenie prostych kroków na stepie z ćwiczeniami wzmacnijącymi całe ciało .Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania ,także dla początkujących .Pozwalają zapoznać się z techniką ćwiczeń na stepie ,podstawowymi krokami choreograficznymi oraz ukształtować i wzmocnić mięśnie

INTERVAL AEROBIC:najlepszy rodzaj ćwiczeń dla osób ,które chcą w maksymalnie krótkim czasie spalić tkankę tłuszczową,polega na zmiennej intensywności ćwiczeń,krótkie okresy intensywnego wysiłku przeplatają się z dłuższymi okresami umiarkowanego wysiłku

ABS :zajęcia o średniej intensywności ,które koncentrują się na wzmacnianiu mięsni brzucha